Gospodiva pe Ecrane


Stiti ce se intampla cand madama simte ca i s-ar potrivi o gaura de sarpe intru hibernare? Pleaca el in delegatie, trei zile si doua nopti! Aproape ca-n povesti! Si raman singura cu doi copii si-un catel! Vorba unei prietene, mi i-am dorit, nu ma plang! Nu, imi vine sa urlu, de-a dreptul, analizand situatia. O pereche de bunici la mii de kilometri distanta, maica-mea, mai aproape, doar nu foarte, dar cu un picior paradit pe veci, nici vorba sa mai poata zburda ca o caprioara dupa nepotelul dinamita. Surioara lui s-ar juca cu orice faptura pamanteana ce nu prezinta vreo legatura de sange, cat de mica, asa cum ar plimba, in continuare, orice catel care nu-i al ei! Bona pe care-am creditat-o cu increderea mea s-a indragostit si s-a mutat din oras. Situatia nu-mi ofera nici macar o crapatura, cat de mica, spre mult dorita gaura, trebuie sa fiu la datorie. Si sa nu uit sa precizez ca el, in mare marinimia lui n-a plecat inainte de-a ne lasa o oala cu un lichid amarui, in care pluteau niste legume printre multe verdeturi si niste bucatele de carne. Si doua conserve de pateu, ca nu se stie niciodata! Uite-asa, n-am murit de foame.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu