Xmas Gift!


Nu toate zilele sunt ca asta. Nici nu ar fi bine sa fie asa, pentru ca si-ar pierde farmecul. Azi dimineata m-am trezit cu soarele pe fata si telefonul care suna enervant. Era tata, de jos, cu cafeaua facuta. Cobor scarile verificand facebook-ul si desfacand o banana. Mama se agita in mod normal sa faca un mic dejun pe care oricum il sarim, pentru ca ne trezim la pranz. Azi dimineata se agita doar ce esarfa sa-si puna la gat si ce cizme sa incalte. Little bro se trezeste dupa 17 ore de somn. Rupe jumate din banana mea si nu-i place cafeaua la ibric. Fumam toti in familia asta nebuna, asa ca dupa primele 10 minute in bucatarie, taiem fumul si ne urcam in masina. E o zi geniala, cu un soare bland de iarna... Directia mall! KFC, ca tot e Craciunul si nu am mancat tot ce se putea omeneste manca. Expresso dublu, pentru ca mama niciodata nu face cafeaua tare stiind ca bem toata ziua. Si magazine, ca abia am terminat de desfacut toate cadourile de sub brad si e timpul sa punem altele. Logic ca eu sunt mai nou cea mai rasfatata. De cand little bro s-a casatorit si a devenit barbatul pe care mi-am dorit sa-l obtin din materia bruta care era acum cativa ani. Si care acum vrea sa-mi rasplateasca noptile pe care le-am pierdut pentru el odata cu cat mai multe lucruri de pe lista mea de dorinte. Laptop nou - cheked. Tot eu sunt responsabila sa aleg haine pentru tata. El e responsabil la casa de marcat :) Din fericire pentru el, magazinele din mall-ul asta nu mi-au facut cu ochiul, iar el a scapat doar cu un decont pe ce mi-am cumparat singura la Bucuresti. Cautam ochelari de schi pana cand tata cedeaza. Un mall drive-in nu exista?! Ha... si lumea se mai intreaba de unde am mostenit comoditatea! Sarbatori fericite tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu