Sapaliga


Din categoria "dupa primul film", sau era al doi-lea? Cât ai ascutit-o? Intra în bucata asta de pamânt? Aici vreau sa sângereze Pamîntul, sa-mi umple curtea. Am înteles ca se vinde bine. Un litru pe un abonament de o luna la sala de aer curat. E mult, crezi? Nu, pentru o zi nu dau. Mai bine îl beau eu. Eh, nu prea multe: o sa-mi creasca mâini din fiecare vertebra, o sa fie dificil cu îmbracatul, în rest... ah! O sa cântaresc mai mult. Insa o sa fiu platit bine ca aplaudaci. Mâine plec. Nu ma razgândesc. Da, ti-am zis ca-ti las terenul daca mor. Dar sa nu ma ucizi. Daca se afla nu mai primesti nimic, asa e în testament. Mai bine angajezi un criminal, dar te las pe tine sa decizi. O sa o salut. Nu s-a maritat, face facultate. Asta e! Vineri ajung. Da, si vaporul, îmi e rau de mare, sper sa ajung viu dincolo. Hahaha! Sa merg doar cu vaporul, zici? Da, stiu, stai linistit. Incerc. Te salut! La fel si tie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu