Consumabile de Calitate pentru Imprimanta


In ceea ce priveste imprimanta de acasa, daca nu va desfasurati activitatea de lucru aici, ea este rareori folosita pentru a printa sau imprima vreun document insa, conform legilor lui Murphy, cu siguranta in momentul in care veti avea nevoie de ea (extrem de rar asa cum spuneam), va ramane fara toner sau cerneala, fapt ce va complica intreaga existenta intr-o clipa. Daca va aflati intr-o astfel de situatie neplacuta, nu va mai ramane decat sa cautati o solutie urgenta, temporara pentru a va rezolva problema, in persoana celor de la centrele de copiere din apropierea casei, lasand pentru mai tarziu accesorizarea imprimantei de acasa cu consumabilele lipsa. Pentru ca m-am gasit si eu in astfel de situatii neplacute de mai multe ori, problema aceasta m-a facut sa caut si tot caut, o multime de furnizori, care mai de care mai avantajosi in ceea ce priveste capitolul de consumabile pentru imprimante vreau sa subliniez un sigur lucru...


O singura companie s-a remarcat in cautarile mele din ultimul timp cu preturi mici, calitate si promptitudine, Active Jet. Am descoperit-o intamplator intr-o cautare grabita pentru ca aveam de printat o cantitate de documente care la un centru ar fi costat mult prea mult si de atunci chiar daca m-am mai interesat, am ramas fidela brandului deoarece urmareste o linie constanta de preturi bune si mai ales calitate, fapt ce m-a lipsit, de luni bune, de orice probleme in ceea ce priveste claritatea celor printate, uscarea tusului pe hartie, etc. Cu prima ocazie cand ramaneti fara tus sau tonner pentru imprimanta si chiar fara consumabile pentru fax, daca aveti asa ceva in dotare, interesati-va de oferta Active Jet Romania si testati-i cu incredere. Imprimanta va merge mult mai bine, iar banii cheltuiti cu consumabilele sale nu vor mai fi resimtiti ca o cheltuiala de proportii cum se intampla pana acum in cauzl meu si nu numai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu